Päivän Sana

Jumala haluaa ennalleenasettaa sen, mitä sinulta on viety

Monesti kun menetämme jotain mikä kuuluu meille, me näemme vaivaa saadaksemme sen takaisin. Kuitenkin, Jumalan poikina ja tyttärinä, meillä on etuoikeus, että meidän Jumalamme on ennalleenasettanut kaiken Poikansa Jeesuksen Kristuksen kautta, mitä saatana on meiltä varastanut.

Hän kuitenkin itse on jo nähnyt kaiken vaivan. Kuolemansa ja ylösnousemuksensa kautta Jeesus mursi kuoleman, sairauden ja köyhyyden voiman.

Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.

Joh 3:16-18

Tämä tarkoittaa, jos laitat luottamuksesi Jeesukseen, kaikki mitä sinulta on varastettu, ennalleenasetetaan.

Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä synagoogaan ja nousi lukemaan.
Niin hänelle annettiin profeetta Esaiaan kirja, ja kun hän avasi kirjan, löysi hän sen paikan, jossa oli kirjoitettuna:
”Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan evankeliumia köyhille; hän on lähettänyt minut saarnaamaan vangituille vapautusta ja sokeille näkönsä saamista, päästämään sorretut vapauteen,
saarnaamaan Herran otollista vuotta”.
Ja käärittyään kirjan kokoon hän antoi sen palvelijalle ja istuutui; ja kaikkien synagoogassa olevien silmät olivat häneen kiinnitetyt.
Niin hän rupesi puhumaan heille: ”Tänä päivänä tämä kirjoitus on käynyt toteen teidän korvainne kuullen”.

Luuk 4:16-21

Monet, jotka kuulivat tämän sanoman Jeesuksen suusta, eivät uskoneet. Mutta tämä sama sanoma, joka on muuttanut lukemattomien ihmisten elämän, julistetaan yhä tänä aikana. Jos haluat nähdä yliluonnollisen muutoksen elämässäsi; parantumisen, vapautumisen, rauhan, ainoa mitä sinun täytyy tehdä on ottaa rohkea askel ja tehdä Jeesuksesta ainoa Herrasi ja Pelastajasi.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s